Lietuvos neformaliojo švietimo agentūra (LINEŠA) š. m. spalio 24 d. Vilniuje organizavo interaktyvų žinių forumą „Kas bus ateities mokytojas – žmogus ar dirbtinis intelektas?“.
Mokytojams, švietimo bendruomenei skirtame renginyje buvo kalbama, kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks švietimą ir mokytojo vaidmenį klasėje, gilinosi į šiuolaikines technologijas, jų pritaikymo galimybes ir esminius DI iššūkius.
„Pasauliui didžiuliu greičiu neriant į DI erą, mokytojo vaidmuo neišvengiamai keisis. Ar ateities klasėje pagrindinį mokymo vaidmenį atliks žmonės, o gal juos pakeis DI sprendimai? „Forume siekiame ne tik atsakyti į šiuos klausimus, bet ir paskatinti mokytojus iš naujo apmąstyti savo funkciją švietimo procese, ieškoti būdų, kaip integruoti technologijas į kasdienį ugdymą“, – kalbėjo Augustas Buzarevičius, LINEŠA Kvalifikacijos skyriaus vadovas. Pasak jo, forumo tikslas – padrąsinti mokytojus nebijoti DI, išmintingai juo naudotis ir tuo pačiu metu nepamiršti žmogiškojo ryšio svarbos ugdant. Buvo diskutuojama, kaip švietimo bendruomenei prisitaikyti prie nuolatinių technologinių pokyčių. Renginio dalyviai išgirdo ekspertų pranešimus apie naujoves DI, pritaikymo galimybes bei emocinio intelekto svarbą technologijų amžiuje. Šis forumas suteikė naujų idėjų ir motyvacijos.
Karjeros specialistė