Erasmus+ 2024-1-LT01-KA121-VET-000205005

SANTECHNIKŲ IR SUVIRINTOJŲ STAŽUOTĖ ITALIJOJE

2024 metų lapkričio mėnesį 6 Vilniaus komunalinių paslaugų mokyklos profesijos moksleiviai dalyvavo stažuotėse Italijoje. Stažuotės vyko pagal Erasmus+ programos, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas, mobilumo projektą Nr. 2024-1-LT01-KA121-VET-000205005, finansuojamą ES lėšomis.

Italijoje 3 VKPM suvirintojo profesijos mokiniai stažavosi metalo konstrukcijas gaminančioje įmonėje, o 3 santechniko profesijos besimokantys mokiniai atliko praktiką santechnikos sistemų priežiūros, remonto ir įrengimo paslaugas teikiančioje įmonėje. Stažuotės truko 3 savaites, per kurias dalyviai patobulino savo profesinius gebėjimus, įgijo realios darbinės patirties bei įgūdžių realiose darbo vietose užsienio įmonėse. Suvirintojai patobulino savo gebėjimus pasiruošiant metalą bei virinant konstrukcinius elementus, tuo tarpu santechnikai įgijo gebėjimų nustatyti santechnikos sistemų gedimus ir atlikti jų šalinimo darbus.

Siekiant, kad stažuočių metu dalyvių įgyta patirtis bei patobulinti įgūdžiai būtų pripažįstami ES mastu dalyviams buvo išduoti Europass mobilumo dokumentai. Tikimąsi, kad praktika bei reali darbinė patirtis užsienio šalyje padidins VKPM mokinių konkurencingumą darbo rinkoje.

Šią stažuotę, kaip ir visą projektą pilnai finansuoja Švietimo mainų ir paramos fondas remiant Europos Komisijai.

Šis straipsnis atspindi tik autoriaus nuomonę, todėl Nacionalinė agentūra ir Europos Komisija negali būti laikomos atsakingomis už jame pateiktą informaciją.

PROFESIJOS MOKYTOJŲ STAŽUOTĖ NYDERLANDUOSE

2024 m. spalį dvi Vilniaus komunalinių paslaugų mokyklos profesijos mokytojos dalyvavo savaitės trukmės darbo stebėjimo stažuotėje Nyderlanduose. Stažuotė buvo vykdoma pagal Erasmus+ programos mobilumo projektą Nr. 2024-1-LT01-KA121-VET-000205005, kurį Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas.

Stažuotės metu mokytojos lankėsi Hagos profesinio mokymo įstaigose, kur dalyvavo darbo stebėjimo veiklose, stebėjo teorijos ir praktikos pamokas bei diskutavo su jas vedusiais mokytojais, siekdamos perimti jų gerąją patirtį. Mokytojos gilinosi į įtraukiojo ugdymo įgyvendinimą, ypatingą dėmesį skiriant specialiųjų poreikių turinčių mokinių įtraukimui tiek mokyklos aplinkoje, tiek atliekant praktikas verslo įmonėse. Be to, buvo akcentuojami aplinkos tvarumo ir tvaraus vystymosi klausimai, kuriuose Nyderlandai yra viena iš pirmaujančių ES valstybių.

Siekiant, kad stažuotės metu dalyvių įgyta patirtis bei patobulinti įgūdžiai būtų pripažįstami ES mastu kiekvienam dalyviui buvo išduoti Europass mobilumo dokumentai.

Šią stažuotę ir projektą pilnai finansuoja Švietimo mainų ir paramos fondas remiant Europos Komisijai.

Šis straipsnis atspindi tik autoriaus nuomonę, todėl Nacionalinė agentūra ir Europos Komisija negali būti laikomos atsakingomis už jame pateiktą informaciją.

misc-9
misc-12 misc-13 misc-14
misc-15 misc-16 misc-17